پرونده دان ! ( نگارش بسبک کیهان شریعتمداری )

.
.
.

گفت : حسین شریعتمداری , بازجوی اسبق وزارت اطلاعات و شکنجه گر اوین , از مناظره ! روح الله حسینیان و بروجردی اظهار خرسندی کرده است .

گفتم : خب ! اینکه دیگه اظهر من الشمس است , « علف باید به دهان بز شیرین بیاد » ! حالا از کجاش اظهار خرسندی کرده ؟

گفت : میگوید تمام مناظره هایی که تاحالا انجام شده یک طرف مناظره دیشب هم یک طرف !

گفتم : حیونکی نمی داند آنچه دیشب از صدا و سیما پخش شد مناظره نبود بلکه مغازله بود !

گفت : اتفاقا اکثر محافظه کاران هم از مغازله بروجردی و حسینیان انتقاد کردند و این روند صدا و سیما را باعث رویگرانی هرچه بیشتر مردم از تلویزیون جمهوری اسلامی دانسته اند .

گفتم : چه عرض کنم ؟ روزی حسین شریعتمداری خدمت خامنه ای شرفیاب میشود . خامنه ای به وی میگوید : مردیکه چرا این پرونده سازی هات اینقدر بی خاصیت شده که ما نمیتوانیم سران جنبش سبز را کله پا کنیم . حسین شریعتمداری میگه : الهی بقربانتان شوم . ازبس برای این و آن پرونده سازی کردم پرونده دانم پاره شده !

.

.

.

0 نظرات:

بايگانی وبلاگ